Ξέρουν τι θέλουν και πώς να το αποκτήσουν. Αυτό δείχνει η έρευνα που πραγματοποιήθηκε από την Jobson Optical Research θέλοντας να δώσει χρήσιμες πληροφορίες στον οπτικό για την βιομηχανία παιδικών γυαλιών.

Επιμέλεια Αργυρώ Κράια

Η έρευνα αγοράς για τα γυαλιά των παιδιών πραγματοποιήθηκε τον Απρίλιο και τον Μάιο του 2019 από την Jobson Optical Research. Στην έρευνα συμμετείχαν 355 ανεξάρτητοι οπτικοί που πωλούν οπτικά είδη σε παιδιά καθώς και σε άλλες ηλικιακές ομάδες. Η έρευνα περιγράφει τα πρότυπα των καταναλωτών σε τρεις ηλικιακές ομάδες: Βρέφη, Παιδιά, Έφηβοι. Στόχος της είναι να βοηθήσει τους επαγγελματίες να κατανοήσουν πώς λειτουργεί η βιομηχανία παιδικών γυαλιών, τις τάσεις που εμφανίζονται σε συγκεκριμένες ομάδες, αλλά και να τους παρέχει χρήσιμα στατιστικά στοιχεία που είναι απαραίτητα για να διατηρήσουν την επιχείρησή τους ανταγωνιστική και καινοτόμο. Στην έρευνα απαντήθηκαν μεταξύ άλλων ερωτήσεις όπως: Ποια είναι η μέση τιμή λιανικής για τα παιδικά γυαλιά; Ποια είναι τα πιο εμπορικά brands ανά ηλικιακή ομάδα; Ποιες είναι οι κύριες προκλήσεις στην πώληση γυαλιών οράσεως στα παιδιά; Ποια υλικά πωλούνται στα παιδιά στα γυαλιά οράσεως και ηλίου; Ας δούμε κάποια στοιχεία.
  • Μείζονα πρόκληση για περισσότερους από τους μισούς οπτικούς (57%) αποτελεί η πώληση γυαλιών ηλίου σε παιδιά (ηλικίες 1- 17 ετών).
  • Περισσότερο από τα δύο τρίτα (68%) των οπτικών δηλώνουν ότι δημιούργησαν ξεχωριστό χώρο για παιδιά (ηλικίες 0 έως 17 ετών). Από αυτή την ομάδα, το 76% αφιέρωσε αυτή την περιοχή στα παιδιά ηλικίας 4 έως 8 ετών.
  • Το ήμισυ (51 τοις εκατό) ανέφεραν ότι οι συνολικές ακαθάριστες πωλήσεις σε δολάρια για παιδιά (ηλικίες 0 έως 17) έχουν παραμείνει οι ίδιες σε σχέση με πέντε χρόνια πριν.
  • Το 52% των οπτικών ανέφερε αύξηση στους πλαστικούς σκελετούς και το ένα τρίτο (33%) ανέφερε μείωση των μεταλλικών σκελετών σε σχέση με πριν από πέντε χρόνια.
  • Οι μισοί απο τους οπτικούς (51%) δεν έχουν δει αλλαγή στη μέση πώληση γυαλιών για παιδιά (ηλικίες 0 έως 17) έναντι πέντε έτη πριν.
  • Λιγότεροι απο τους μισούς (42%) που χορηγούν γυαλιά σε ασθενείς ηλικίας κάτω των 18 ετών δήλωσαν ότι περισσότερα από το 10% όλων των γυαλιών που διανεμήθηκαν στην τοποθεσία τους πωλήθηκαν σε έφηβους (ηλικίας 14 έως 17 ετών).
  • Περισσότερο από το ένα τρίτο (41%) δήλωσε ότι οι προωθήσεις ήταν οι πιο χρήσιμες για την πώληση γυαλιών οράσεως σε παιδιά.
  • Μεταξύ των οπτικών που διανέμουν γυαλιά στην ηλικιακή ομάδα κάτω των 18 ετών, λιγότερο από το ήμισυ (45%) πωλούν σε βρέφη/νήπια (ηλικίες 0 έως 3 ετών).
  • Το 89% των οπτικών δήλωσαν ότι ήταν πολύ ικανοποιημένοι από τις τρέχουσες επιλογές στην αγορά για εφήβους.
  • Η ανθεκτική κατασκευή θεωρείται ο σημαντικότερος παράγοντας στην πώληση γυαλιών οράσεως σε βρέφη και νήπια (ηλικίες 0 έως 3) και παιδιά (ηλικίας 4 έως 8 ετών) .
  • Η πολιτική καλής εγγύησης θεωρείται ο σημαντικότερος παράγοντας στην πώληση γυαλιών σε παιδιά (ηλικίες 9 έως 13 ετών).
  • Οι οπτικοί ανέφεραν ότι πωλούν περισσότερους φακούς επαφής σε εφήβους (ηλικίας 14 έως 17 ετών) από οποιαδήποτε άλλη ηλικιακή ομάδα (51%) και περισσότερα προστατευτικά γυαλιά σε παιδιά (ηλικίες 9 έως 13) από οποιαδήποτε άλλη ηλικιακή ομάδα (35%).
  • Τα παιδιά (ηλικίας 0 έως 17 ετών) αντιπροσωπεύουν λιγότερο από το ένα τέταρτο (19%) των συνολικών ακαθάριστων πωλήσεων προϊόντων γυαλιών.\
  • Όταν πρόκειται για την πώληση γυαλιών σε εφήβους (ηλικίας 14 έως 17 ετών), οι οπτικοί αξιολόγησαν ως τον πιο σημαντικό παράγοντα τη μεγάλη ποικιλία σχημάτων και σκελετών.

Ολόκληρη την έρευνα μπορεί κανείς να την κατεβάσει από το https://jobsonresearch.com/ έναντι 329 δολλαρίων.

Τελευταία Έκθεση

Θα φωνάξω τη μαμά μου ΠΕΟΟ Summer Spot 2018