Τι με κάνει ιδιαίτερο; Με ποια ατού μου μπορώ να εντυπωσιάσω τους πελάτες μου; Πώς μπορώ να ευθυγραμμίσω την εμφάνιση και την αίσθηση της επιχείρησής μου με τη θέση μου; Η opti SHOWCA SE, που πραγματοποιήθηκε στο πλαίσιο της opti στο Μόναχο από τις 10-12 Ιανουαρίου 2020 στην αίθουσα C4, θα δώσει απαντήσεις σε αυτά τα ερωτήματα.

Για δεύτερη φορά στη σειρά, η opti SHOWCA SE, η ειδική περιοχή στην αίθουσα C4, παρουσιάζεται ως πλατφόρμα με μεγάλη πρακτική σημασία. Εδώ, οι εμπορικοί επισκέπτες θα πάρουν ιδέες και συγκεκριμένες συμβουλές για να τους βοηθήσουν να αναπτύξουν την επιχείρησή τους. Το φετινό opti SHOWCA SE περιστρέφεται γύρω από ένα ιδιαίτερα συναρπαστικό και απίστευτα σημαντικό θέμα: την τοποθέτηση της εταιρείας. Δύο μικρές λέξεις με μεγάλη επιρροή. Οι πελάτες ή οι πιθανοί πελάτες θα αναγνωρίσουν την επάρκεια μιας επιχείρησης μόνον εάν αυτή κατανοεί, ορίζει σαφώς και μπορεί να κάνει γνωστή με σαφήνεια τη θέση τη στην αγορά.

Βήμα 1: Δοκιμάστε Τεστάρετε τη δική σας κατάσταση

Σε ένα κουίζ που ενσωματώνει τη χρήση γυαλιών VR, ο επισκέπτης, υποστηριζόμενος από έναν ψηφιακό εμπειρογνώμονα, αναλύει την τρέχουσα θέση του αναγνωρίζοντας ή επισημαίνοντας ρητά τα δικά του πλεονεκτήματα. Σε αυτό τον εικονικό χώρο, λαμβάνουν την κατάλληλη βοήθεια από τους φοιτητές του Πανεπιστημίου Aalen. Κάνουν έναν εικονικό περίπατο μέσα από τα πραγματικά καταστήματα τριών οπτομετρών, όπου μπορούν να αντλήσουν έμπνευση για τη δική τους θέση και επιχείρηση κατά τη διάρκεια μιας διαδραστικής 3D εμπειρίας. Οι οπτομέτρες, οι οποίοι παρουσιάζονται και δίνουν συνέντευξη σε μικρού μήκους ταινίες, παρέχουν έμπνευση μέσω βίντεο σε διάφορους τομείς. Το opti SHOWCASE θα επικεντρωθεί σε τρεις θεμελιωδώς διαφορετικές θέσεις. Κατά τη διάρκεια της εμπειρίας VR – που οι επισκέπτες μπορούν να απολαύσουν με τα πιο σύγχρονα γυαλιά Oculus Quest VR – οι χρήστες θα συναντήσουν τους Herbert Huber, Huber Optik (Grafing), Michael Högl, Optik Högl (Μόναχο) και Dieter Funk, FUNK Optik (Μόναχο / Kinsau), οι οποίοι ενσωματώνουν τα ακόλουθα πρόσωπα/περσόνες:

Βήμα 2: Αναγνώριση της τοποθέτησής σας στο χώρο

Ο Παραδοσιακός διατηρεί το κατάστημά του για πολλά χρόνια – η προτεραιότητά του έγκειται στην παροχή προσωπικών συμβουλών και στην καθιέρωση μακροχρόνιων σχέσεων με τους τακτικούς πελάτες τους. Βασίζονται στη διαφήμιση από στόμα σε στόμα για να δημιουργήσουν προσωπικές σχέσεις στο παραδοσιακό κατάστημα λιανικής πώλησης.

Ο Ιατρικός Διευθυντής επικεντρώνεται στην υγεία των ματιών και είναι ειδικός όταν πρόκειται για τα καινοτόμα, λειτουργικά προϊόντα που διατίθενται στην αγορά. Η γκάμα των προϊόντων του είναι προσανατολισμένη στην επίλυση οφθαλμολογικών προβλημάτων.

Η περιοχή που ειδικεύεται ο Fashionistaς είναι η μόδα και ο σχεδιασμός. Κερδίζουν πάνω από την αστική πελατειακή τους βάση με ανεξάρτητες μάρκες και αφήγηση ιστοριών. Στρέφονται σε μια ποικιλία καναλιών για να προωθήσουν τα προϊόντα τους, συχνά στηριζόμενοι στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης.

Βήμα 3: Προσαρμόστε το προφίλ σας

Ανεξάρτητα από το ποιο από αυτά τα τρία πρόσωπα αναγνωρίζει ο χρήστης, μπορούν στη συνέχεια να μάθουν από παραδείγματα βέλτιστων πρακτικών και να μιλήσουν σε ειδικούς που είναι εκεί για να απαντήσουν σε συγκεκριμένες ερωτήσεις. Σε προσωπικές συνομιλίες με ειδικούς, οι οποίοι ήταν διαθέσιμοι πριν και μετά τις διαλέξεις, κάθε ένα από αυτά τα τρία τυπικά πρόσωπα θα λάβει συγκεκριμένες συμβουλές για τα βασικά θέματα του μάρκετινγκ, του μαγαζιού και της διαβούλευσης – πάντα προσαρμοσμένα στον συγκεκριμένο τύπο.

Info
Το 2021, η opti θα ανοίξει τις πύλες της από τις 8 έως τις 10 Ιανουαρίου και θα φιλοξενηθεί στον Εκθεσιακό Οργανισμό της Στουτγάρδης. Με την ενημέρωση που οι εμπορικοί επισκέπτες λαμβάνουν στο opti, μπορούν να επιστρέψουν στις εταιρείες τους και να εφαρμόσουν και να βελτιώσουν την εταιρική τους θέση βήμα προς βήμα.

Τελευταία Έκθεση

Θα φωνάξω τη μαμά μου ΠΕΟΟ Summer Spot 2018