Την πρώτη Ευρωπαϊκή Σύνοδο Μέσων Eνημέρωσης διοργάνωσε στη Βουδαπέστη η CooperVision.

Οι δημοσιογράφοι του εμπορικού κλάδου οπτικών από όλη την Ευρώπη και τον κόσμο συγκεντρώθηκαν για να συζητήσουν «Τις τάσεις του σήμερα και τα σημεία εστίασης για τους φακούς επαφής του αύριο». Με χώρο διεξαγωγής το Κέντρο Καινοτομίας της εταιρείας στη Βουδαπέστη, οι συμμετέχοντες άκουσαν
διάφορους ομιλητές, οι οποίοι τους ενημέρωσαν για τις κινητήριες δυνάμεις πίσω από τις σύγχρονες επιλογές των καταναλωτών και για το πώς οι επαγγελματίες της οπτικής φροντίδας μπορούν να χρησιμοποιήσουν αυτές τις γνώσεις για να καλύψουν τις ανάγκες των χρηστών. Ο παγκοσμίως γνωστός consumer futurist, William Higham, πραγματοποίησε την έναρξη της εκδήλωσης προσφέροντας μια συναρπαστική περιγραφή των κινήτρων πίσω από τις επιλογές του καταναλωτή του σήμερα. Ο διεθνής κεντρικός ομιλητής, ο Lyndon Jones, στη συνέχεια εμβάθυνε περισσότερο σε αυτά τα θέματα και συζήτησε τις επιπτώσεις για την κατηγορία των φακών επαφής, με εστίαση στον ρόλο του υλικού της σιλικόνης υδρογέλης και τους ημερήσιους φακούς επαφής μίας χρήσης. H διαπρεπής ερευνήτρια, Δρ Karen Walsh, ταξίδεψε τους συμμετέχοντες στο μυαλό των χρηστών και των επαγγελματιών της φροντίδας του ματιού, για να κατανοήσουν τις προτιμήσεις τους, ενώ η CooperVision μοιράστηκε τι κάνει ως κατασκευαστής για να καλύψει τις ανάγκες των χρηστών αλλά και των εφαρμοστών. Σχολιάζοντας τη σύνοδο, ο Heath Clash, ευρωπαϊκός Επικεφαλής Επικοινωνιών Μάρκετινγκ στην CooperVision, είπε: «Είμαστε πανευτυχείς που τόσο πολλοί επαγγελματίες των μέσων ενημέρωσης του κλάδου των οπτικών από ολόκληρη την Ευρώπη και τον κόσμο μπόρεσαν να συμμετάσχουν στην εκδήλωση. Τα θέματα που συζητήθηκαν είναι εξαιρετικά σημαντικά για τον κλάδο των οπτικών.
Με όλο και περισσότερους χρήστες να επιλέγουν τους ημερήσιους φακούς επαφής μίας χρήσης, θέλαμε να μοιραστούμε απόψεις για τον λόγο πίσω από αυτήν την επιλογή και το πώς, σε συνεργασία με τους εφαρμοστές, μπορούμε να καλύψουμε τις ανάγκες των χρηστών». Ο Rob Healey, ο ευρωπαϊκός Επικεφαλής του One Day Portfolio στην CooperVision, εξήγησε την προσέγγιση της CooperVision: «Η έρευνα απευθύνεται στους χρήστες που θέλουν να επωφεληθούν από τα πλεονεκτήματα της υγείας, καθώς και σε εκείνους που αναμένουν εξαιρετική άνεση και καθαρή όραση. Ως εταιρεία, θεωρούμε ότι αυτά τα στοιχεία πρέπει σίγουρα να αποτελέσουν πρότυπα και στοχεύουμε να αναπτύξουμε το χαρτοφυλάκιο ημερήσιων φακών μίας χρήσης με μια ποικιλία προϊόντων απόσιλικόνη υδρογέλη, προστασία UV και φυσική ενυδάτωση. Όπως θα περίμενε κανείς, υπάρχουν σταδιακά αυξανόμενα οφέλη καθώς προχωράμε στην ποικιλία, χωρίς όμως κανέναν συμβιβασμό στα χαρακτηριστικά υγείας και άνεσης, ανεξάρτητα από το επίπεδο τιμής. Όσον αφορά τις πρακτικές των εφαρμοστών , πιστεύουμε ότι αυτή η προσέγγιση κάνει τη δημιουργία ποικιλίας πιο εύκολη, προσθέτοντας αξία σε όλα τα επίπεδα».

Τελευταία Έκθεση

Θα φωνάξω τη μαμά μου ΠΕΟΟ Summer Spot 2018