Άλκηστις Καβάσιλα l Σύμβουλος Επικοινωνίας-Πωλήσεων
- Οι γονείς είναι οι πιο πιστοί πελάτες στον επαγγελματία που ξέρει πώς να φερθεί σωστά και θα προσέξει τα πιτσιρίκια τους. (Διαχρονική πιστότητα του πελάτη)
- Όπως εξελίσσονται οι συνθήκες, τα παιδικά μάτια χρειάζονται προστασία από αυξανόμενους νεότερους κινδύνους όπως έντονη ηλιοφάνεια, μπλε οθόνη, ατυχήματα κ.λπ. (Νέες ανάγκες προς ικανοποίηση)
- Τα παιδιά είναι οι καλύτεροι πελάτες. Ξέρουν πάντα τι τους αρέσει, είναι άμεσα στην επικοινωνία τους και είναι δεκτικά στην εκπαίδευση. (Στοχευμένη αγορά)
- Η υγεία των παιδιών αποτελεί προτεραιότητα για τους γονείς. Αυτό σημαίνει αμεσότερες, αυξανόμενες και πιο διευρυμένες πωλήσεις. (Συναισθηματική προσέγγιση)
Social Media