Πανελλήνια Ένωση Οπτικών & Οπτομετρών Πανελλήνια Ένωση Οπτικών & Οπτομετρών
ad
ad
  • Αρχική
  • Ελάτε στην ΠΕΟΟ
    • Προβληθείτε στην ΠΕΟΟ
    • Γίνετε μέλος της ΠΕΟΟ
  • Δημοσιεύσεις
    • Ανακοινώσεις
    • On the news
    • Επιστημονικά Άρθρα
    • Marketing
    • Γνώμες
    • Εκθέσεις
    • Συνεντεύξεις
    • Παιδί
    • On paper
    • Εκπαιδευτικά Νέα
    • On display
    • Ταξίδι
  • Αγγελίες ΠΕΟΟ
    • Προσφορά – Ζήτηση Εργασίας
    • Αγοραπωλησίες Οπτικών
    • Δημιουργήστε Νέα Αγγελία
  • Βοηθητικό Υλικό
    • Δικαιολογητικά & Προϋποθέσεις
    • Ασφαλιστικά Ταμεία
    • ΟΑΕΔ
    • Επιδοτήσεις ΕΣΠΑ
    • Νομοθεσία
    • Χρήσιμα Links
  • Επικοινωνία
  • Καταχώρηση Μητρώου Οπτικού
Menu
  • Αρχική
  • Ελάτε στην ΠΕΟΟ
    • Προβληθείτε στην ΠΕΟΟ
    • Γίνετε μέλος της ΠΕΟΟ
  • Δημοσιεύσεις
    • Ανακοινώσεις
    • On the news
    • Επιστημονικά Άρθρα
    • Marketing
    • Γνώμες
    • Εκθέσεις
    • Συνεντεύξεις
    • Παιδί
    • On paper
    • Εκπαιδευτικά Νέα
    • On display
    • Ταξίδι
  • Αγγελίες ΠΕΟΟ
    • Προσφορά – Ζήτηση Εργασίας
    • Αγοραπωλησίες Οπτικών
    • Δημιουργήστε Νέα Αγγελία
  • Βοηθητικό Υλικό
    • Δικαιολογητικά & Προϋποθέσεις
    • Ασφαλιστικά Ταμεία
    • ΟΑΕΔ
    • Επιδοτήσεις ΕΣΠΑ
    • Νομοθεσία
    • Χρήσιμα Links
  • Επικοινωνία
  • Καταχώρηση Μητρώου Οπτικού
loading...
Τελευταία Νέα
  • Ανανεωμένη αφίσα για τα μέτρα προστασίας καταναλωτών και εργαζομένων
  • Ανακοίνωση για την γιορτή της Αγ. Παρασκευής
  • Πρόσκληση σε έκτακτη Γενική Συνέλευση
  • Μέτρα Ασφαλείας
  • Η ΠΑΝΔΗΜΙΑ ΤΟΥ COVID-19 ΚΑΙ Η ΧΡΗΣΗ ΦΑΚΩΝ ΕΠΑΦΗΣ
  • Εξαιρετικά επείγουσα επιστολή
  • (COVID – 19) Μέτρα ασφαλείας για τα οπτικά καταστήματα
  • COVID – 19 Μέτρα ασφαλείας για τα οπτικά καταστήματα – Έκτακτη Ανακοίνωση-
  • COVID-19. Πρακτικές οδηγίες για την μείωση της έκθεσης σε κίνδυνο και τον περιορισμό της διασποράς της λοίμωξης
  • ΣΗΜΑΝΤΙΚΗ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ ΣΧΕΤΙΚΑ ΜΕ ΤΟ ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΟ ΚΑΙ ΑΛΛΑ ΘΕΜΑΤΑ
Customer Journey – Πώς θα προσελκύσετε πελάτες είναι το θέμα της νέας opti SHOWCASE

Customer Journey – Πώς θα προσελκύσετε πελάτες είναι το θέμα της νέας opti SHOWCASE

Δημοσιεύθηκε: 18/02/2020

Μια ειδική έκθεση αφιερωμένη στο marketing για την οπτική και την οπτομετρία πρόκειται να διοργανωθεί στα πλαίσια της opti τον Ιανουάριο στο Μόναχο. Έχει θέμα «Το ταξίδι του πελάτη-καταναλωτή» δηλαδή την εμπειρία του καταναλωτή από την πρώτη επαφή με ένα προϊόν ή εταιρεία μέχρι την αγορά και πέραν αυτής.

«Το opti SHOWCASE είναι μια νέα παρουσία στο opti», εξηγεί η Bettina Reiter, διευθύντρια της έκθεσης. «Μαζί με τους εμπειρογνώμονες, θα συναντιόμαστε ετησίως σε αυτόν τον ειδικό εκθεσιακό χώρο για να διερευνήσουμε τις μεγάλες εξελισσόμενες τάσεις στον κλάδο. Στόχος μας είναι να παρέχουμε στους επισκέπτες ιδέες και συγκεκριμένες συμβουλές που τους δίνουν τη δυνατότητα να προωθήσουν την επιχείρησή τους». Το «Ταξίδι των Πελατών» θα παρουσιαστεί και θα αναλυθεί από ειδικούς σε ένα χώρο 200m2 μέσω παραδειγμάτων βέλτιστης πρακτικής και διαδραστικών στοιχείων. «Οι οπτικοί πρέπει να αναγνωρίζουν και να κατανοούν τα κανάλια μέσω των οποίων οι πελάτες ενημερώνονται σήμερα, τους παράγοντες που διαμορφώνουν τις αποφάσεις τους και πώς τελικά επιλέγουν ένα συγκεκριμένο προϊόν και εταιρεία», λέει η Reiter, «επειδή το ταξίδι του πελάτη ξεκινά πολύ πριν μπει στο κατάστημα».

Πώς θα προσελκύσετε πελάτες

Customer Journey 2«Οι συμβατικές πωλήσεις, όπως πριν από πέντε ή δέκα χρόνια, δεν έχουν καμία ευκαιρία σήμερα», εξηγεί ο Jan Schemuth, διευθύνων σύμβουλος της rpc – The Retail Performance Company στο Μόναχο, ο οποίος θα παρουσιάσει τη δική του οπτική στο Customer Journey. «Παλιά, οι παραδοσιακές μορφές διαφήμισης τραβούσαν την προσοχή του πελάτη σε ένα προϊόν, ο οποίος θα  μπαινε στο κατάστημα, θα έπαιρνε συμβουλές και θα έκανε μια αγορά. Τώρα έχει πολλές περισσότερες ευκαιρίες να λάβει πληροφορίες και να αγοράσει τελικά. Ο αριθμός των πιθανών σημείων επαφής μεταξύ μιας εταιρείας και ενός πελάτη έχει εκτοξευθεί και συνεχίζει να ανεβαίνει. Κάποιος μπορεί να κερδίσει το πλεονέκτημα μέσω της συνειδητοποίησης αυτών των σημείων και εντοπίζοντας τους πιθανούς πελάτες του και πώς να τους κερδίσει».

Οι τρεις πυλώνες του «ταξιδιού»

«Ανάγκες», «Αγορά» και «Χρήση» είναι οι έννοιες που διαμορφώνουν το νέο ειδικό εκθεσιακό χώρο. Οι ειδικοί θα βοηθήσουν άμεσα με ερωτήσεις και θα κάνουν ατομικές συνεδρίες για κάθε έναν από αυτούς τους τρεις τομείς. Παράλληλα με αυτές τις διαβουλεύσεις, οι επισκέπτες μπορούν επίσης να ενημερωθούν από διάφορες οθόνες και πίνακες προβολής.

Η λέξη-κλειδί «Ανάγκη» αναφέρεται στο σημείο όπου οι πελάτες συναντούν συχνά ένα εμπορικό σήμα ή μια εταιρεία για πρώτη φορά. Απευθύνεται σε θέματα όπως το σχεδιασμό της βιτρίνας, τις ιστοσελίδες της εταιρείας, τον Τύπο, τα κοινωνικά μέσα και τη διαφήμιση. Οι ειδικοί θα παρουσιάσουν τις απόψεις τους χρησιμοποιώντας παραδείγματα και θα δώσουν χρήσιμες συμβουλές προσαρμοσμένες σε διάφορα προφίλ. Επιπλέον, οι εμπορικοί επισκέπτες θα έχουν την ευκαιρία να δοκιμάσουν τις ικανότητές τους όσον αφορά στη βελτιστοποίηση μηχανών αναζήτησης -έλεγχος και βελτίωση της τρέχουσας κατάταξης της Google από την εταιρεία και, από εκεί, την αύξηση της προβολής – με απλά μέσα.

Customer Journey 3Η φάση αγοράς, που αντιπροσωπεύεται ως «Αγορά» στο opti SHOWCASE, έρχεται όταν έχει τραβηχθεί η προσοχή του πελάτη. Οι παραδοσιακές έννοιες των καταστημάτων, η παρουσίαση προϊόντων, η κατάρτιση των εργαζομένων, η εξυπηρέτηση πελατών, οι πολλαπλές πωλήσεις και το ηλεκτρονικό εμπόριο βρίσκονται στον πυρήνα αυτού του τμήματος. Διαθέτει webshop και online μοντέλα που μπορούν να εφαρμοστούν από οπτικούς. Εκτός αυτού, οι ειδικοί θα είναι εκεί για να παράσχουν συμβουλές σχετικά με την υπηρεσία, τις διαδικασίες και τον προγραμματισμό των πόρων.

Η έννοια «Χρήση» αφορά μόνο τις συστάσεις των πελατών, τις αξιολογήσεις και τις εκθέσεις εμπειρίας, μέσω του Διαδικτύου ή από στόμα σε στόμα. Δίνεται τροφή για προβληματισμό σχετικά με τον τρόπο με τον οποίο οι εταιρείες σχεδιάζουν ενημερωτικά δελτία, οργανώνουν και συντονίζουν μια κοινότητα και μετατρέπουν τους απλούς πελάτες σε πιστούς και αφοσιωμένους. Αυτό περιλαμβάνει εκδηλώσεις πελατών, πληροφόρηση και επεξεργασία δεδομένων, ατομική και εξατομικευμένη προσέγγιση καθώς και κατάλληλη προσφορά για κάθε δυνητικό αγοραστή.

Η τέταρτη διάσταση: Στρατηγική

Οι ειδικοί εξετάζουν την εταιρεία στο σύνολό της στο χώρο της στρατηγικής, ένα επιπλέον τμήμα της ειδικής έκθεσης. Το επίκεντρο είναι ο εταιρικός σχεδιασμός, η τοποθέτηση στην αγορά, οι επιθυμητές ομάδες-στόχοι, η επιλογή της κατάλληλης γκάμας προϊόντων και ο αρχιτεκτονικός σχεδιασμός του καταστήματος. Το opti SHOWCASE δίνει επίσης γνώσεις σε μερικές θεαματικές έννοιες οπτικών καταστημάτων. «Οι επισκέπτες θα συναντήσουν επίσης μερικές εντυπωσιακές τεχνικές λύσεις», αποκαλύπτει η διευθύντρια κ. Reiter, «όπως μια φωτογραφική μηχανή που μπορεί να αναγνωρίσει την ηλικία και το φύλο». Οι ξεναγήσεις στην ειδική περιοχή αρχίζουν κάθε 30 λεπτά, στα γερμανικά και στα αγγλικά εναλλάξ, με επικεφαλής φοιτητές από το Aalen University of Applied Sciences.

Εκτυπώστε εδώ

ΑΝΑΖΗΤΗΣΗ ΠΡΟΜΗΘΕΥΤΩΝ

Generic selectors
Ακριβής Αναζήτηση
Αναζήτηση με βάση τον Τίτλο
Αναζήτηση με βάση το Περιεχόμενο
Αναζήτηση σε σελίδες
Αναζήτηση σε κατηγορίες
Αναζητήστε με βάση την κατηγορία
blog
On display
On paper
Uncategorized
Ανακαινίσεις – Κατασκευές
Αξεσουάρ - Αναλώσιμα
Βοηθήματα Χαμηλής Όρασης - Οφθαλμικές Προθέσεις
Εκπαιδευτικά Νέα
Εργαστήρια
Θήκες Γυαλιών
Μάσκες Αθλητισμού - Κράνη
Μηχανήματα Εργαστηρίου - Εργαλεία
Μηχανήματα Οπτομετρίας
Μηχανήματα Προώθησης Πωλήσεων
Οφθαλμικοί Φακοί
Παιδί
Σκελετοί Μοντέ - Πρεσβυωπίας
Σκελετοί Οράσεως - Ηλίου
Ταξίδι
Φακοί Επαφής - Υγρά καθαρισμού φακών επαφής

ΚΑΤΑΛΟΓΟΣ ΠΡΟΜΗΘΕΥΤΩΝ

  • Ανακαινίσεις – Κατασκευές
  • Αξεσουάρ – Αναλώσιμα
  • Βοηθήματα Χαμηλής Όρασης – Οφθαλμικές Προθέσεις
  • Εργαστήρια
  • Θήκες Γυαλιών
  • Σκελετοί Οράσεως – Ηλίου
  • Μάσκες Αθλητισμού – Κράνη
  • Μηχανήματα Εργαστηρίου – Εργαλεία
  • Μηχανήματα Οπτομετρίας
  • Μηχανήματα Προώθησης Πωλήσεων
  • Οφθαλμικοί Φακοί
  • Σκελετοί Μοντέ – Πρεσβυωπίας
  • Φακοί Επαφής – Υγρά καθαρισμού φακών επαφής

ΟΠΤΙΚΑ ΝΕΑ ONLINE

optika-nea

ΠΡΟΣΦΑΤΕΣ ΔΗΜΟΣΙΕΥΣΕΙΣ

  • Ζητείται Οπτικός-Οπτομέτρης
  • Ζητείται Οπτικός-Οπτομέτρης
  • Ζητείται οπτικός
  • Ζητείται πτυχιούχος Οπτικός-Οπτομέτρης
  • Ζητείται Οπτικός-Οπτομέτρης

ΚΑΤΗΓΟΡΙΕΣ ΑΡΘΡΩΝ

  • Ανακοινώσεις
  • On the news
  • Επιστημονικά Άρθρα
  • Marketing
  • Γνώμες
  • Εκθέσεις
  • Συνεντεύξεις
  • Παιδί
  • On paper
  • Εκπαιδευτικά Νέα
  • On display
  • Ταξίδι

Ο ΚΑΙΡΟΣ

loading...

Athens

Jan27 05:33
  1. Humidity 0%
  2. Pressure 0
  3. Winds mph
now
0℃
ad

Χάρτης Ιστοσελίδας

  • Αρχική
  • Δομή ΠΕΟΟ
  • Ανακοινώσεις
  • On the news
  • Επιστημονικά Άρθρα
  • Marketing
  • Γνώμες
  • Εκθέσεις
  • Συνεντεύξεις
  • Προσφορά – Ζήτηση Εργασίας
  • Αγοραπωλησίες Οπτικών
  • Νομοθεσία
  • Χρήσιμα Links
  • Οπτικά Νέα Online
  • Παιδί
  • Εκπαιδευτικά Νέα
  • On paper
  • On display
  • Ταξίδι
  • Επικοινωνία
  • Καταχώρηση Μητρώου Οπτικού
  • Διαχείριση Μητρώων Οπτικών
  • Κώδικας δεοντολογίας

Εορτολόγιο

 

Εγγραφείτε στο Newsletter μας

Εγγραφείτε στο Newsletter του ΠΕΟΟ

loading...

Θα φωνάξω τη μαμά μου ΠΕΟΟ Summer Spot 2018

Facebook

Κάντε subscribe στο κανάλι μας

2015 © Πανελλήνια Ένωση Οπτικών & Οπτομετρών | Powered By MainSys